Sarah Drew színésznő első babáját várja. A színésznőt az Everwood-ban Hannah Rogers, és a Grace klinikában April Kepner szerepében ismerhettük meg. Sarah október 1.-én lesz 31 éves és nagy örömmel tudatja a világgal milyen érzés is a babavárás. A saját blogjában olvashatunk arról milyen "hihetetlen" élmény volt az első ultrahangja :  Az ultrahang semmivel sem összehasonlítható dolog, hiszen itt érzed először igazán a terhesség szuper érzését. Azt kell mondanom, az első ultrahang életem  egyik leghihetetlenebb tapasztalata. Látni, ahogy a baba mozgatja a karját és rúgdos a lábával. A kisbaba látványa megerősíti a tényt, hogy hamarosan én is szülővé válok.  Minden alkalommal amikor érzem,  hogy mozog a baba, felidézem a képet, amit róla láttam. Azóta még többet beszélek a hasamhoz. Közben úgy érzem ez egy úgy kezdet. Amikor még középiskolás voltam, álmodoztam és izgalommal vártam az új tanévet. Szerettem álmodom arról, hogy a jövő mit hozhat, kikkel találkozom majd és milyen izgalmas dolgok történnek velem. Bármi megtörténhet. Most úgy érzem,  egy teljesen új fejezet kezdődik az életemben. Az álmomat élem a magánéletem és a karrierem szempontjából is. És hidd el, az új álmaim sokkal izgalmasabbak, mint  a tinédzserkoriak. Azt hiszem, megvan az oka, amiért kapunk  közel tíz hónapot, amíg a baba növekedik, mielőtt találkozna velünk. Szükségem van időre, hogy feldolgozzam  a változásokat amik bennem zajlanak. Ez egy igen izgalmas és érzelem teljes időszak. Anyám mindig azt mondta, hogy az egyetlen dolog, amiért igazán megéri várni az életben, az a házasság és a gyermekvállalás, és azt kell mondjam, azt hiszem, kezdem megérteni, miről is beszélt.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csaladcsajszicsemege.blog.hu/api/trackback/id/tr493264746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása