Elindult az x-faktor

Címkék: x faktor

2011.09.03. 20:41

Valóban nem csalódtam az előre beharangozott X-faktor nevű műsorban. Az Rtl Klub szeptember 3.-án, szombaton este újraindult tehetségkutató műsora igencsak vegyes felhozatala engem is hol a sírás, hol a nevetés határára küldött, hol pedig csak fogtam a fülem. ( próbáltam menteni a hallásomat ) Nem értem sokszor valaki miért nem próbálja otthon tesztelni van-e tehetsége vagy pedig szörnyű hanggal áldotta meg az Isten.  Jó, ha valaki tehetséget érez magában, és az előző széria nyertesei után ő is nyerni szeretne, de  a szépen jövő tehetségtelen utánzók után sokszor már a röhögőgörcs kerülgetett. Picit sajnáltam a kapkodó összeállítást, a kiszámíthatóságot, hogy néhol ott húzták ahol nem kellett volna, néhol elvágták, amihez pedig még kellett volna. A zsűri tagjai, azaz a mentorok, Keresztes Ildikó (47), Nagy Feró (65), Malek Miklós (36) és Geszti Péter (47) az előző műsorokból is megismert reakciókkal, hol a kacagás, hol a kétségbeesés és néha az ámulattól döbbent arccal figyelték az eseményeket. Az ámulatból pedig nem volt hiány, egy csodaszép  ikerpár átveréses Piramis - Miért nincs két életem ? számával indul és ilyenben a következő adásokban is találkozhatunk majd. ( Vastag Csaba mint jelentkező is előlép .) Aki szereti a zenét, imád nevetni  vagy szívesen ismeri meg a jövő tehetségeit az szerintem nézze meg jövő héten szombaton is, a válogatások szerintem mindenképpen szórakoztató perceket szereznek.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csaladcsajszicsemege.blog.hu/api/trackback/id/tr393200680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása