Jennifer Grey és családja

2011.10.04. 11:59

Én igenis nagy Dirty Dancing rajongó vagyok. Rajongtam a helyes Patrick Swayze és Jennifer Grey alkotta szerelmespárért és bizony nagyon szorítottam nekik, hogy a történet sikeres legyen és egy romantikus, boldog jelenetet lássak a végén. Sokaknak talán szirupos a történet, mások pedig talán fogják a pártomat és szívesen nézik végig a történet újra és újra ha adják valamelyik tévécsatornán. ( Ne ijedj meg, nem adják olyan túl gyakran ! ) Elég szomorú voltam mikor Johnny 2009-ben végleg elment, ugyanis a hasnyálmirigyrákban szenvedő Patrick ötvenhét évesen feladta a harcot. Jennifer is átesett hasonlón, hiszen a színésznőnél is rákot találtak, de szerencsére úgy tűnik sikerült átvészelnie és felépült. A Baby-t játszó színésznő azóta igyekszik másoknak is tanácsokat osztogatni, hogyan figyeljünk a pajzsmirigyre és vegyük észre ha valami baj van. A legújabb képek  akkor készültek, mikor a  9 éves kislányával, Stellával és férjével, Clark Gregg színésszel jelentek meg egy film bemutatóján október 2.-án.

 

Az biztos ma már senki sem állítja Baby-t a sarokban!


A bejegyzés trackback címe:

https://csaladcsajszicsemege.blog.hu/api/trackback/id/tr963277496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása