Lezárult az RTL Klub tehetségkutatójának válogatása, megvan az X - faktor győztes tizenkettője ! Bár a cím nem teljesen jogos, hiszen a 9 egyéni nyertes mellett 3 csapat is van a tizenkettes szám alatt. A döntősök :  Bagosi Alexa, Baricz Gergő, Demes Tamás, Gyurcsik Tibor, Kelemen Csaba - Lil C. , Kocsis Tibor, Kováts Vera, Muri Enikő, Tarány Tamás és a csapatok : Hajdú Bea és Mariann ( Ikrek ), Apollo 23,  Rocktenors

Hát, az igazat megvallva nem mindig értettem egyet a mentorok döntésével és sokszor  pedig sajnáltam, hogy dönteni kellett két egyszerre szereplő versenyző között, mert még csak árnyalatnyi ( ha csak nem szimpátiában, de tehetségben semmi ) különbséget sem láttam. Szerintem a zsűri / mentorok szinte már a biztosra mentek és olyanokra apelláltak, akikben biztosak, hogy szimpátia vagy hang alapján kiemelkednek és nem fognak az élő show-ban elcsúszni. Ilyen például Kocsis Tibor, aki már a Csillag Születikben majdnem a legjobb lett és az élő műsorban is kiválóan teljesített.  Ellenben nagyon örülök, hogy vannak olyanok akik még ismeretlenek, sehol sem teljesítettek, csakis maguknak. Ilyen a fiatal Kováts Vera és az Ikrek, akik bár még nagyon fiatalok, nincs ugyan profizmusok, de igen tehetséges és szimpatikusak.  Én valahogy ilyenért gondolom ezt a műsort, hogy a tehetségek felfedeződjenek és csiszolódjanak. Kíváncsian várom az élő műsort, remélem a kedvencek továbbra is úgy teljesítenek ahogy én várom. Legközelebb már élőben !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csaladcsajszicsemege.blog.hu/api/trackback/id/tr463290384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása